Nos gusta ayudarte

Preguntas frecuentes

Comandes
Com puc realitzar una comanda a través de la botiga online?

Realitzar una comanda a través de la botiga online és molt senzill. Entra al nostre web, tria l’article o els articles que més t’agradin, selecciona la talla que necessites i afegeix-la al carret. Quan tinguis tots els articles, entra a la cistella i selecciona PASSAR PER CAIXA. 

Si tens un codi promocional, pots introduir-lo al camp CODI PROMOCIONAL, selecciona l’opció AFEGIR i PASSAR PER CAIXA.

No és obligatori disposar d’un compte Boboli per realitzar la compra, però si vols crear-ne un per poder beneficiar-te dels avantatges de ser del Club Boboli, selecciona l’opció CREAR UN COMPTE i completa les dades sol·licitades.

En darrer lloc, selecciona el mètode d’enviament, accepta les condicions d’ús i la política de privacitat i fes clic a CONTINUAR. Només falta seleccionar el mètode de pagament per tràmitar-lo de forma segura. 

Com puc trobar el producte que estic buscant al web de Boboli?

Tens dues formes de buscar un producte: mitjançant la barra de navegació o utilitzant el camp de cerca.

A la barra de navegació superior pots triar la categoria (Nen, Nena, Nadó) i selecciona el tipus de producte (abrics, samarretes, pantalons), fes servir el filtre situat a la part esquerra de la pantalla i selecciona la categoria, la talla i/o el preu.

Una altra opció és utilitzar el camp de cerca situat a la part superior dreta amb el símbol d’una lupa. Només has d’escriure el nom del producte o la referència de l’article, un cop el localitzis, només has d’entrar a l’article, seleccionar la talla i afegir-la al carret.

Què faig si necessito ajuda amb la meva comanda o tinc dubtes abans de tràmitar-la?

Si tens cap dubte sobre la teva comanda o necessites que t’ajudem només ens has d’escriure a info@boboli.es. També pots posar-te en contacte amb nosaltres a través del nostre xat o trucar-nos al telèfon +34 93 758 99 09, de dilluns a dijous de 9:00h a 16:00h i divendres de 9:00h a 13:30h. 

 Com puc fer una comanda per regalar?

Vols sorprendre a algú especial? Nosaltres t’ajudem. Si vols fer una comanda i desitges que te la preparem com a regal, només ens ho has d’indicar durant el procés de compra.

A l’apartat ENVIAMENT hauràs d’anotar l’adreça on vols rebre la comanda i marcar l’opció DESiTJO QUE LA MEVA COMANDA ARRIBI EMBOLICADA PER A REGAL, i també pots afegir un missatge per al destinatari.

La teva comanda arribarà embolicada en paper de regal (excepte en temporada de rebaixes, en què inclourem el paper de regal perquè ho puguis embolicar tu mateix) i amb l’albarà sense preus. 

En cas que desitgis fer diferents paquets regal amb peces d’una mateixa comanda, indica'ns-ho enviant un mail a info@boboli.es de manera que puguem incloure paper de regal suficient. No podem fer tiquets seleccionant només algunes de les peces de la comanda, es fa de tots els articles inclosos a la comanda.

Com puc incloure un missatge al destinatari de la meva comanda?

Si vols incloure una felicitació o un missatge d’agraïment per al destinatari de la teva comanda, ho pots fer a l’apartat ENVIAMENT durant el procés de compra.

Primer hauràs de marcar l’opció DESITJO QUE LA MEVA COMANDA ARRIBI EMBOLICADA PER A REGAL, s’obrirà una pestanya on podràs escriure el text que desitgis. Recorda que hi ha un màxim de 110 caràcters.

Puc posar una adreça d'entrega i de facturació diferents?

Sí. Has d’entrar a l’apartat EL MEU COMPTE i seleccionar ADRECES, i un cop dins, només has d’afegir les adreces que vols guardar.

Durant la tràmitació de la teva comanda, en seleccionar la forma d’enviament ESTÀNDARD corresponent a l’enviament a domicili, el sistema t’oferirà l’opció de triar, entres les que has afegit, una adreça diferent per a la facturació.

Puc canviar l'adreça d'entrega d'una comanda que ja he realitzat?

És possible canviar l’adreça d’entrega durant les primeres 24 hores després de rebre la confirmació de la comanda. 

Per això, escriu un correu a info@boboli.es indicant les dades següents: número de comanda, nova adreça d’entrega i horari preferent (matí o tarda). En cas que no sigui possible realitzar el canvi d’adreça abans de l’entrega, ens posarem en contacte amb tu.

Puc modificar, afegir o eliminar articles de la meva comanda?

Ho sentim, però un cop finalitzat el pagament de la comanda, no podem fer cap modificació.

Puc cancel·lar la meva comanda?

Per motius operatius, Boboli no accepta la cancel·lació de comandes. No obstant això, si l’acabes de fer, posa’t en contacte amb nosaltres com més aviat millor i en cas que la comanda encara no s’estigui preparant intentarem gestionar la teva sol·licitud.

En qualsevol cas, si t’arribés el paquet, el pots rebutjar en el moment de l’entrega o acceptar-lo i tràmitar una devolució. 

 Puc modificar l'adreça d'enviament d'una comanda que ja he realitzat?

T’has equivocat en la adreça d’enviament, posa’t en contacte amb nosaltres com més aviat millor per poder modificar-la abans que el paquet surti. 

Ens pots escriure un e-mail a info@boboli.es, a través del nostre xat o trucar al telèfon +34 93 758 99 09 de dilluns a dijous de 9:00h a 16:00h i divendres de 9:00h a 13:30h.

Puc fer un canvi de talla un cop realitzada la meva comanda?

Ho sentim, però un cop finalitzat el pagament de la comanda, no podem fer cap modificació.

Com puc saber si la meva comanda s'ha procéssat correctament?

Un cop completada la compra, rebràs un correu de confirmació de la comanda (recorda revisar la safata de correu no desitjat o SPAM).

Si ets soci del boboliclub: podràs consultar l’estat de la teva comanda entrant amb el teu usuari de boboli, a l’apartat EL MEU COMPTE, COMANDES.

Si has comprat com a convidat: podràs revisar l’estat de la teva comanda i realitzar una devolució de del mal de confirmació de comanda.

He fet el pagament de la meva comanda i no m'ha arribat la confirmació, què he de fer?

Pots consultar l’estat de la teva comanda si entres a l’apartat EL MEU COMPTE, COMANDES. D’aquesta forma podràs saber en tot moment en quina fase es troba, però si segueixes tenint dubtes, posa’t en contacte amb el nostre servei d’atenció al client.

Compte i subscripció
Com puc crear un compte?

Crear un compte a Boboli és molt senzill. A la part superior dreta del web entra a l’apartat LOGIN o directament des d’aquest link. Link

Si ho prefereixes fer des de l’apartat LOGIN: t’apareixerà una pestanya en què sol·licitem l’usuari i contrasenya, i més avall, o posa Si ENCARA NO T’HAS REGISTRAT, REGISTRA’T AQUÍ, fes clic a la paraula subratllada. Et portarà a una segona pantalla on podràs introduir les teves dades personals. Recorda guardar-les perquè completi l’operació.

Enhorabona, jas has creat el teu compte! Et donem la benvinguda al Club Boboli, no et perdis els avantatges de formar part de la família Boboli.

Com puc eliminar el meu compte?

Ja no vols formar part del Club Boboli? Només ens has d’escriure un correu electrònic ainfo@boboli.es, posar-te en contacte amb nosaltres a través del nostre xat o trucar-nos al telèfon +34 93 758 99 09 de dilluns a dijous de 9:00h a 16:00h i divendres de 9:00h a 13:30hi ens encarreguem de gestionar la teva sol·licitud.

Com puc canviar la contrasenya del meu compte?

No te’n recordes de la contrasenya o la vols modificar? Dirigeix-te a l’apartat del web LOGIN, situat a la part superior dreta de la pantalla.

Tria l’opció HE OBLIDAT LA CONTRASENYA, introdueix l’adreça de correu electrònic amb que et vas registrar i fes clic a ENVIAR ENLLAÇ DE RESTABLIMENT DE CONTRASENYA. Rebràs un correu amb un enllaç de recuperació. Introduceix la nova contrasenya i torna-la a escriure al camp CONFIRMACIÓ per restablir-la. 

En cas de no rebre el correu revisa la safata de correu no desitjat i, si encara no l’has rebut, posa’t en contacte amb el nostre servei d’atenció al client.

Recorda que la contrasenya ha de tenir un mínim de 6 caràcters, recomanem que utilitzis caràcters especials com ara $ o %, entre d’altres, perquè sigui més segura. 

Que he de fer si no he rebut el mail de canvi de contrasenya?

Revisa que l’adreça de correu electrònic que has indicat no té cap error. Si el correu que has introduït és correcte i segueixes sense rebre’l a la teva safata d’entrada, comprova que no es trobi a la safata de correu no desitjat. 

Si ho has comprovat I no t’ha arribat tampoc com a spam, ens pots escriure ainfo@boboli.es, posar-te en contacte amb nosaltres a través del nostre xat o trucar-nos al telèfon +34 93 758 99 09 de dilluns a dijous de 9:00h a 16:00h i divendres de 9:00h a 13:30h i ens encarreguem de gestionar la incidència.

Com puc modificar modificar el meu e-mail de registre?

Per poder canviar el correu de registre, has d’entrar al web amb el teu correu i contrasenya actuals. A l’apartat EL MEU COMPTE/EL MEU PERFIL podràs canviar qualsevol dada personal. Si has oblidat la teva contrasenya, en iniciar sessió et donarà l’opció de tornar a crear-la.

Com puc afegir els meus fills al meu compte?

Per poder registrar les dades del teu fill/a has d’entrar al web amb el teu correu i la teva contrasenya, a l’apartat de EL MEU COMPTE/ EL MEU PERFIL. T’hem de recordar que pots afegir o modificar qualsevol dada del teu compte, des de l’apartat EL MEU COMPTE/ EL MEU PERFIL de la botiga online.

Com puc afegir i consultar articles de la meva llista de desitjos?

A la part superior dreta de cada imatge hi ha un cor, fes-hi clic quan vulguis afegir una o diverses peces de roba a la teva llista de desitjos. Per consultar la llista de desitjos, fes clic al cor que a pareix al costat del carret de la compra.

Des de la teva llista de desitjos podràs seleccionar les talles que necessites i tràmitar la teva comanda. També pots rebre una còpia de la llista a través del correu, només has d’indicar-nos l’adreça de correu on ho vols rebre.

Com puc donar-me d'alta/ baixa per a la recepció de newsletters, promocions i comunicacions?

A l’apartat EL MEU COMPTE, a la pestanya NEWSLETTER, tens l’opció de subscriure't per rebre les nostres comunicacions, o donar-te de baixa en cas de no voler rebre-les més. Només has de marcar o desmarcar la casella SUBSCRIBE TO NEWSLETTER i GUARDAR.

Quin tipus de comunicacions rebré?

En donar-te d’alta al nostre web passaràs a forma part del Club Boboli. Des del moment en què et donis d’alta i fins que no ens notifiquis el contrari, anirem informan-te de forma puntual de les nostres properes promocions i esdeveniments i, a més, també t’enviarem descomptes exclusius pel fet de ser soci.

Formes de pagament
Quins són els mètodes de pagament disponibles?

Actualment els mètodes de pagament són a través de targeta de crèdit o dèbit  Visa/ Mastercard, Paypal, Targeta Regal, Amazon Pay, Klarna.

Disposo d'una targeta regal, com he de fer el pagament?

Si disposes d’una targeta regal pots introduir el codi de 12 dígits a l’últim pas del procés de compra, on posa TARGETA REGAL. Aquestes no caduquen, per la qual cosa les pots utilitzar fins que s’esgoti el saldo.

Tinc una targeta regal, què passa si faig una devolució o cancel·lo la meva comanda?

El reemborsament s’efectuarà utilitzant la mateixa forma de pagament. Per la qual cosa l’import s’abonarà a la mateixa targeta o, si no, es crearà un val.

Què és el tiquet regal?

El tiquet regal et permet enviar una comanda a la persona que tu vulguis sense que aparegui l’import i també hi pots afegir un missatge personalitzat.

La persona que ho rep pot realitzar un canvi o una devolució a una botiga física. En cas que sigui una devolució es farà un Val per poder bescanviar-lo a qualsevol de les nostres botigues exclusives boboli, excepte outlets i El Corte Inglés.

Normal 0 <w:TrackFormatting/ . . .

Utilitzem una passarel·la de pagament de confiança, en què les transaccions es gestionen en un entorn segur.

Puc realitzar la compra per telèfon?

Totes les compres han de fer-se online. Si ens truques et podrem assessorar i ajudar durant el procés. Però no és possible realitzar una comanda per telèfon.

És necessari estar registrat per poder realitzar una compra online?

No és necessari estar registrat per realitzar una compra online, un cop siguis al carret de la comprar, selecciona l’opció DEMANAR COM A CONVIDAT. Has de tenir en compte que les compres que realitzis com a convidat no gaudiran dels avantatges de ser part del Club boboli.

Quan se'm cobrarà l'import?

El pagament es realitza al moment en què fas el tràmit de la teva comanda.

Puc obtenir una còpia de la factura?

Pots descarregar-te una còpia de la factura a l'apartat EL MEU COMPTE/ LES MEVES COMANDES

Promocions i codis de descompte
Quins són els avantatges de formar part del Boboli Club?

Formar part del Club Boboli té premi! Registra’t i t’entregarem un regal de benvinguda amb la teva primera compra (tant online com a botiga física).

A més, t’enviarem anualment un cupó de descompte d’un 10 % per l’aniversari del teu fill/s, et premiarem amb un cupó del 5 % de descompte semestral per les teves compres realitzades sense descompte i gaudiràs de promocions exclusives.

Quan rebré el meu regal de benvinguda?

El regal de benvinguda te l’entregarem amb la teva primera compra a Boboli, tant a botiga física com online. Per això, has d’estar registrat al nostre web i formar part del Boboli Club.

Tinc un cupó de descompte, on i com el puc utilitzar?

Si tens un cupó de descompte el pots bescanviar tant a una botiga física, si el presentes a caixa abans de realitzar el pagament, com a la botiga online.

Si desitges realitzar la teva comanda a través del web, només has d’indicar el codi al primer pas del procés de tràmitació de la teva comanda, a la casella TENS UN CODI PROMOCIONAL. Un cop introduït, el descompte s’aplicarà automàticament a la teva comanda.

Els cupons són d’un sol ús i tenen assignada una data de fi de validesa.

Teniu una targeta especial per a socis del boboli club?

A Boboli no disposem de cap targeta especial per a socis, només has d’identificar-te amb el correu amb què t’has registrat per gaudir dels avantatges del Club, tant a la botiga física com a la botiga online.

Què faig si el meu codi promocional no funciona?

Revisa que ho hagis introduït correctament i sense espais tant davant com al darrere.

En cas que el teu codi estigui compost només de dígits, sense cap lletra, és possible que es tracti d’una targeta regal, per la qual cosa hauries d’introduir-lo al darrer pas del procés de compra, on posa TARGETA REGAL.

Si l’error persisteix, contacta amb nosaltres enviant un correu ainfo@boboli.es, indica'ns el codi promocional per poder-lo revisar i gestionarem la teva sol·licitud com més aviat millor.

On puc adquirir una targeta Regal?

La pots adquirir a qualsevol botiga física exclusiva Boboli, excepte outlets i El Corte Inglés. També a través de la botiga online, a través del següent enllaç.enlace.

On puc utilitzar una Targeta Regal?

Pots utilitzar la targeta regal en qualsevol de les nostres botigues Boboli o a la nostra botiga online.

Puc utilitzar una targeta Regal a un país diferent del de la seva adquisició?

No, la targeta Regal només es pot utilitzar en les botigues físiques i a la web Boboli del país en què es va adquirir.

Com s'utilitza una targeta regal a la botiga online?

Si disposes d’una targeta regal pots introduir el codi de 12 dígits en el darrer pas del procés de compra, on posa TARGETA REGAL. Aquestes no caduquen, per la qual cosa les pots usar fins a esgotar el saldo.

Puc recarregar una targeta regal?

No, el saldo disponible només és el de la primera càrrega de la targeta.

Com puc saber el saldo de la meva targeta regal?

Pots consultar el saldo de la teva targeta regal, així com els cupons actius si entres amb el teu usuari i contrasenya i et dirigeixes a l’apartat EL MEU COMPTE i, dins d’aquest apartat, a CUPONS - TARGETA REGAL

Per quina raó pot ser rebutjada la meva Targeta Regal?

La teva Targeta Regal pot ser rebutjada per alguna de les següents raons: perquè no et queda saldo a la teva targeta o que alguna dada sigui incorrecta. Comprova que hagis omplert correctament tots els camps necessaris

Puc retornar una targeta Regal?

No, el saldo de la targeta no es podrà reemborsar ni es podrà bescanviar per diners

La meva targeta regal caduca?

No, les targetes no tenen data límit per al seu ús

 Tinc descompte per ser família nombrosa?

Les famílies nombroses tenen un -10% de descompte a les nostres botigues físiques exclusives Boboli (excepte outlets i corners El Corte Inglés) i enwww.boboli.es. Per a beneficiar-te d'aquest descompte a les nostres botigues físiques, és imprescindible presentar el carnet de família nombrosa oficial. Per a gaudir d'aquest descompte a la nostra botiga en línia www.boboli.esés imprescindible ser membre d'una associació de famílies nombroses adscrita a la Federació Espanyola de Famílies Nombroses i enviar un email a info@boboli.es adjuntant una foto del carnet d'aquesta. Posteriorment, rebràs el teu codi de descompte.

Quan rebré el meu codi de descomptes per compres acumulades?

El codi de descompte s’envia de forma automàtica semestralment (gener i juliol) amb un 5 % de l’import total de les compres realitzades.

Comptabilitzaran totes aquelles compres realitzades que no tinguin cap descompte aplicat, tant a la tenda física com a la botiga online. Tingues en compte que si realitzes una comanda online com a convidat, aquestes compres no sumaran pel còmput.

Cupo d'aniversari, quan el rebré i com el puc utilitzar?

S’envien 15 dies abans de l’aniversari del nen/a, sempre que s’hagin registrat anteriorment.

Els cupons d’aniversari que coincideixen amb el període de rebaixes es traspassen de forma automàtica a la primera quinzena del mes següent, és a dir, de l’1 al 15 de març/setembre.

En el cas que l’aniversari del nen/a coincideixi amb el període de rebaixes i vulguis adquirir productes de nova temporada, digues-nos-ho per poder canviar les dates de l’abonament perquè així ho puguis utilitzar abans. En aquest cas necessitaríem saber el codi de descompte rebut per poder realitzar la modificació.

Què passa amb el meu cupó de descompte si realitzo una devolució o es cancel·la la meva comanda?

Si ens veiem obligats a cancel·lar la teva comanda per falta d’stock, et tornarem a enviar el cupó perquè puguis tornar a utilitzar-lo més tard.

En cas de devolució no s’abonarà la diferència pagada amb el cupó de descompte, només el preu pagat per les peces de roba que s’han retornat.

Per què no se m'aplica el descompte addicional per a socis en temporada de rebaixes?

A la botiga online, un cop s’introdueix el correu i la contrasenya d’accés, els preus que es visualitzin ja disposen del descompte addicional aplicat.

Envieu canastretes de l'embaràs?

A boboli no tenim canastretes, però amb una col·laboració les distribuïm en algunes de les nostres botigues. El web on les pots sol·licitar i consultar quina és la nostra botiga més propera on la pots recollir és http://www.canastilladelembarazo.com/

Lliuraments i enviaments
On fem enviaments?

A la botiga online fem enviaments a Espanya (Península i Illes Balears), Portugal, França, Alemanya, Bèlgica, Italia i Irlanda, des de cadascuna de les seves respectives pàgines web.

Quin és el termini d'entrega i el cost de l'enviament?

Els terminis d'entrega depenen del tipus d'enviament que s'hagi seleccionat.

Terminis d'entrega

  • Enviaments a domicili: D'1 a 3 dies laborables, es conta des de la data de la comanda. A les Illes Balears el termini d'entrega serà de 2 a 4 dies laborables.
  • Punts de recollida: De 2 a 4 dies laborables, es conta des de la data de la comanda.
  • Recollida a la botiga: D'1 a 7 dies laborables, es conta des de la data de la comanda.

Cost de l'enviament

Les despeses depenen de l'import total de la teva compra, si la teva compra supera els 60 €, les despeses d'enviament seran gratuïtes.

  • Enviaments a domicili: per compres inferiors a 60 € s'aplicarà un cost de 2,90 €
  • Punts de recollida: per compres inferiors a 60 € s'aplicarà un cost de 2,90 €
  • Recollides a la botiga: despeses d'enviament gratuïtes
On puc veure els punts de recollida més propers al meu domicili?

Un cop les hagis seleccionat, en el teu carret de compra, l’opció PUNT DE RECOLLIDA  i indiquis el teu codi postal, podràs veure els punts de recollida més propers al teu domicili.

Com puc fer el seguiment de l'estat de la meva comanda?

A l'apartat EL MEU COMPTE/ LES MEVES COMANDES podràs veure en quin estat es troba la teva comanda.

Què he de presentar per recollir la meva comanda a la botiga o al punt de recollida?

En cas d’haver triat la recollida a la botiga, et comunicarem quan arribi la teva comanda a través d’un SMS o correu (tindràs 15 dies per recollir el teu paquet). Hauràs d’indicar el número de la comanda i presentar el DNI de la persona a la qual es dirigeix el paquet.

 Què he de fer si encara no he rebut la meva comanda?

Si transcorregut el termini d’entrega de la teva comanda no l’has rebut encara, escriu-nos un correu ainfo@boboli.es, i indica’ns el número de la comanda, l’adreça d’entrega, un horari de preferència (matí o tarda) i un telèfon mòbil de contacte.

Amb totes aquestes dades, ens posarem en contacte amb el transportista per conèixer l’estat de l’enviament i t’informarem.

Per què no em podeu enviar la meva comando o una part d'aquesta?

En cas que t’haguem informat que no podem servir-te la teva comanda, ja sigui parcialment o totalment, el més problable és que la peça de roba que has sol·licitat ja no estigui disponible al nostre magatzem.

T’abonarem l’import de la peça de roba que no t’hem pogut servir i t’enviarem la resta de la teva comanda, en cas que hi hagi peces de roba que encara tinguem disponibles.

Què he de fer si un dels articles que he rebut és incorrecte?

Posa’t en contacte amb el nostre servei d’atenció al client com més aviat millor, escriu-nos ainfo@boboli.es, i indica el número de la comanda , la referència i la talla de la peça de roba que has rebut erròniament, et respondrem el més aviat possible.

Què he de fer si no he rebut alguna de les peces de la meva comanda?

Posa’t en contacte amb el nostre servei d’atenció al client com més aviat millor, escriu-nos ainfo@boboli.es, i indica el número de la comanda i la referència i la talla de la peça de roba que no has rebut, et respondrem el més aviat possible.

Què he de fer si alguna de les peces de roba que he rebut no és de la qualitat esperada?

Posa’t en contacte amb el nostre servei d’atenció al client com més aviat millor, escriu-nos ainfo@boboli.es, i indica el número de comanda i adjunta la imatge de la peça de roba que vols reclamar. Et donarem una solució el més aviat possible.

No era a casa quan han intentat entregar la meva comanda, puc sol·licitar que ho intentin de nou un altre cop?

Envia’ns un correu ainfo@boboli.esi indica’ns el número de comanda, l’adreça d’entrega, un horari de preferència (matí o tarda) i un telèfon mòbil de contacte. Amb totes aquestes dades ens posarem en contacte amb el trasnportista per autoritzar un segon intent de l’entrega.

Canvis, devolucions i reemborsaments
Com puc retornar la meva comanda?

A Boboli pots realitzar una devolució d'una comanda online de dues maneres:

  • A través de les nostres botigues físiques, pots localitzar aquí la teva botiga més propera. aquí tu tienda más cercana.
  • A través de la botiga online. Per poder realitzar-la has d'identificar-te a la botiga online i seguir els passos a l'apartat EL MEU COMPTE/ DEVOLUCIONS. Després de verificar totes les dades, enviarem un transportista a recollir la teva comanda en les pròximes 24/48h (dies laborables)
  • Si has comprat com a convidat, pots tràmitar la devolució des dels links que es troba al correu de confirmació de la comanda.
Quin és el termini per tràmitar una devolució?

El termini de devolucions és de 60 dies naturals a partir de la data de recepció de la comanda.

Quin és el cost de les devolucions?

Totes les devolucions són gratuïtes.

M'abonaran les despeses d'enviaments si faig una devolució?

Les despeses d’enviament no es reemborsaràn, només s’abonaran les peces de roba que rebem al nostre magatzem, les quan han d’estar en perfecte estat i amb la seva etiqueta original. Has d’incloure dins del paquet una còpia de l’albarà d’entrega, i marcar-hi quines són les peces que vas a retornar.

Quins són els requisits per retornar un o diversos articles?

Les peces de roba que s’han de retornar han d’estar en perfecte estat i amb les seves etiquetes originals. S’accepten devolucions de les peces de bany sempre que conservin l’embolcall que protegeix el producte, així comels precintes de seguretat o dispositius de protecció.

No s’accepten canvis ni devolucions de les peces d’ús íntim (calces i calçotets) de conformitat amb l’article 103 e) del Real Decreto Legislativo 1/2007, de 16 de novembre, pel que s’aprova la Lley de Consumidors i Usuaris, ja que es tracta de béns que no són aptes per ser retornats per raons de protecció de la salut o de la higiene un cop han estat desprecintats després de la seva entrega.

Com puc retornar peces de roba d'una comanda amb el tiquet regal?

Si disposes d’un tiquet regal i vols retornar alguna de les peces de roba, ho pots fer a qualsevol de les nostres botigues físiques.

Si vols fer la devolució a través de la botiga online, ha de ser la persona que fa el regal l’encarregada de tràmitar la devolució. El reemborsament es farà a la persona que va fer la compra mitjançant el mateix mètode de pagament.

He d'enviar la targeta Regal si faig una devolució?

No és necessari enviar la targeta Regal, quan ens arribi la devolució, abonarem l'import corresponent a la mateixa targeta.

No puc tràmitar la devolució de la meva comanda a través del web, què puc fer?

Revisa que no s'hagi excedit el termini per tràmitar la devolució de 60 dies naturals contant des de la data d'entrega de la comanda.

En cas contrari, posa’t en contacte amb atenció al client, envia un correu ainfo@boboli.esi indica el número de comanda, l’adreça de recollida, horari preferent (matí o tarda) i el telèfon de contacte.

Puc retornar una comanda online a una botiga física boboli?

Sí, pots retornar-la si presentes una còpia de l'albarà a la botiga.

Com puc retornar una compra realitzada a una botiga física exclusiva boboli?

Les compres realitzades a la botiga física es poden retornar a qualsevol de les nostres botigues físiques exclusives boboli si presentes el tiquet de compra.

Es pot canviar un producte que no vull per un altre?

A la botiga online no realitzem canvis, s’ha de tràmitar una devolució i s’ha de realitzar una nova comanda amb la peça de roba desitjada. Una altra opció és dirigir-se a qualsevol de les nostres botigues físiques exclusives Boboli per fer el canvi, en cas que tinguin el model i la talla que es desitja. Excepte a outlets i El Corte Inglés. 

Quan i com rebré l'import de la meva devolució?

En fer el tràmit de la devolució a través de la botiga online, un cop s’hagi aprovat, se t’abonarà l’import de les peces que hagis retornat de la mateixa forma en què vas realitzar el pagament de la comanda.

El procés de la devolució d’una comanda és d’aproximadament 7 dies laborables des de la data de recollida. Un cop s’ha fet el tràmit de la devolució, rebràs un correu de confirmació d’aquesta. Segons quin hagi estat el mètode de pagament i l’entitat bancària, els terminis de l’abonament poden variar. Si no figura en el teu extracte bancari, et recomanem que et posis en contacte amb el teu banc.

Recorda que si vas realitzar la compra amb targeta de crèdit, el reemborsament pot ser que no figuri al teu extracte fins a finals de mes, però sí que s’haurà sumat al crèdit d’aquesta. Aixímateix, si el pagament va ser a través de Paypal, pots consultar-ne més detalls al web.

Què he de fer si l'import de la meva devolució és incorrecte?

Posa’t en contacte amb el nostre departament d’atenció al client i envia un correu ainfo@boboli.es,indica el número de la comanda i el motiu de la teva consulta i et respondrem el més aviat possible. 

Productes Boboli
Com puc donar una cura òptima a les meves peces de roba Boboli?

Si vols que les teves peces de roba boboli llueixin com si fossin noves, inclús després d'haver-les utilitzat molts cops, segueix aquests consells tan senzills:

Abans de rentar i/o planxar, has de llegir amb deteniment les instruccions de neteja, cada peça està elaborada amb un o més teixits diferents, i requereixen diferents tipus de cura.

Sabem que els nens són experts en tacar-se per la seva naturalesa de voler experimentar i descobrir el món que els envolta. Cap problema, les taques tenen solució, només les has d’«atacar» com més aviat millor. Quan més temps passi, més difícil serà tornar a tenir la peça com era al seu estat inicial.

Neteja les teves peces de color de l’inrevés, d’aquesta manera el desgast dels color després de la rentada serà menor. No mesclis mai la teva roba blanca amb roba de color, així evitaràs que se't traspassin els Colors i la teva roba blanca lluirà durant més temps.

Algunes peces de roba te les enviarem amb perxa, recomanem que les conservis sempre penjades.

Estàn tots els productes on-line disponibles a les nostres botigues físiques?

Tot i que a les nostres botigues físiques podeu trobar molts dels models de la col·lecció, l’espai a la botiga és limitat. Per això, no sempre podem exposar la mateixa varietat que a la nostra web.

Si has trobat l’article que desitjaves a la web, però el vols recollir a la teva botiga boboli més propera, fes la teva comanda on-line i com a forma d’enviament selecciona l’opció RECOLLIDA A LA BOTIGA, t’avisarem quan estigui disponible per a la seva recollida.

Si, per altra banda, no has trobat l’article que buscaves a la teva botiga més propera, però el tenim disponible a la botiga on-line, dirigeix-te a un dels nostres experts assessors a la botiga, ells t’ajudaran a gestionar una comanda amb lliurament a botiga o domicili. Per fer-ho, cal deixar pagat l’import total de la factura.

Què faig si no trobo disponible un producte o talla al web?

Posa’t en contacte amb el nostre departament d’atenció al client amb un correu ainfo@boboli.es. Ens has d’indicar la referència de la peça de roba, la talla i el teu codi postal, revisarem si tenim stock al magatzem o a cap botiga boboli propera al teu domicili.

On puc presentar una reclamació, suggerència o felicitació?

Estem oberts a qualsevol comentari que ens vulguis fer arribar, pots escriure ainfo@boboli.esi et respondrem el més aviat possible.

Informació sobre l'empresa
Qui som?

Descobreix-ho tot sobre nosaltres, t'ho expliquemaquí

Descobreix Boboliland!

Ens encanta sentir-vos a prop i compartir amb vosaltres les nostres inquitetuds i descobriments, visita el nostre blogBoboliland i forma part del nostre univers Boboli. 

Boboli Suma, quins projectes socials patrocinem?

Pots conèixer els nostres projectes socials aBoboli Suma

Com puc fer-me distribuïdor de peces de roba Boboli?

Si tens una botiga i vols vendre articles de Boboli ens pots escriure a boboli@boboli.es i indica’ns a quina població es troba la botiga i un dels nostres comercials de la zona es posarà en contacte amb tu el més aviat possible.

Ets influencer i vols col·laborar amb nosaltres?

Estarem encantats de rebre la teva proposta, ens pots escriure amarketing@boboli.esi et donarem una resposta el més aviat possible.

Estàs interessat a treballar amb nosaltres?

Si estàs interessat a treballar amb nosaltres, no ho dubtis, envia el teu currículum al Departament de Recursos Humans, pots escriure un correu aTrabaja con nosotros

Vull que el meu fill/a participi en els vostres catàlegs i les vostres desfilades, on el puc apuntar?

Treballem amb dues agències de Barcelona que són les que s’encarreguen de seleccionar els nens i nens per als nostres catàlegs. T’hauries de posar en contacte amb ells perquè t’informin de tot. Les agències són

  • SALVADORS MODELS: http://www.salvadormodels.com/
  • SUGAR KIDS: https://www.sugarkids.es/como-inscribirse/
  • HAPPY KIDS https://www.happykidsmodels.com/
Punts de venda Boboli

Si vols descbobrir on ens pots visitar, pots localitzar aquí la teva botiga més propera.aquí tu tienda más cercana.

Lliuraments i enviaments

On fem enviaments?

A la botiga online fem enviaments a Espanya (Península i Illes Balears), Portugal, França, Alemanya, Bèlgica, Italia i Irlanda, des de cadascuna de les seves respectives pàgines web.

Quin és el termini d'entrega i el cost de l'enviament?

Els terminis d'entrega depenen del tipus d'enviament que s'hagi seleccionat.

Terminis d'entrega

  • Enviaments a domicili: D'1 a 3 dies laborables, es conta des de la data de la comanda. A les Illes Balears el termini d'entrega serà de 2 a 4 dies laborables.
  • Punts de recollida: De 2 a 4 dies laborables, es conta des de la data de la comanda.
  • Recollida a la botiga: D'1 a 7 dies laborables, es conta des de la data de la comanda.

Cost de l'enviament

Les despeses depenen de l'import total de la teva compra, si la teva compra supera els 60 €, les despeses d'enviament seran gratuïtes.

  • Enviaments a domicili: per compres inferiors a 60 € s'aplicarà un cost de 2,90 €
  • Punts de recollida: per compres inferiors a 60 € s'aplicarà un cost de 2,90 €
  • Recollides a la botiga: despeses d'enviament gratuïtes
On puc veure els punts de recollida més propers al meu domicili?

Un cop les hagis seleccionat, en el teu carret de compra, l’opció PUNT DE RECOLLIDA  i indiquis el teu codi postal, podràs veure els punts de recollida més propers al teu domicili.

Com puc fer el seguiment de l'estat de la meva comanda?

A l'apartat EL MEU COMPTE/ LES MEVES COMANDES podràs veure en quin estat es troba la teva comanda.

Què he de presentar per recollir la meva comanda a la botiga o al punt de recollida?

En cas d’haver triat la recollida a la botiga, et comunicarem quan arribi la teva comanda a través d’un SMS o correu (tindràs 15 dies per recollir el teu paquet). Hauràs d’indicar el número de la comanda i presentar el DNI de la persona a la qual es dirigeix el paquet.

 Què he de fer si encara no he rebut la meva comanda?

Si transcorregut el termini d’entrega de la teva comanda no l’has rebut encara, escriu-nos un correu ainfo@boboli.es, i indica’ns el número de la comanda, l’adreça d’entrega, un horari de preferència (matí o tarda) i un telèfon mòbil de contacte.

Amb totes aquestes dades, ens posarem en contacte amb el transportista per conèixer l’estat de l’enviament i t’informarem.

Per què no em podeu enviar la meva comando o una part d'aquesta?

En cas que t’haguem informat que no podem servir-te la teva comanda, ja sigui parcialment o totalment, el més problable és que la peça de roba que has sol·licitat ja no estigui disponible al nostre magatzem.

T’abonarem l’import de la peça de roba que no t’hem pogut servir i t’enviarem la resta de la teva comanda, en cas que hi hagi peces de roba que encara tinguem disponibles.

Què he de fer si un dels articles que he rebut és incorrecte?

Posa’t en contacte amb el nostre servei d’atenció al client com més aviat millor, escriu-nos ainfo@boboli.es, i indica el número de la comanda , la referència i la talla de la peça de roba que has rebut erròniament, et respondrem el més aviat possible.

Què he de fer si no he rebut alguna de les peces de la meva comanda?

Posa’t en contacte amb el nostre servei d’atenció al client com més aviat millor, escriu-nos ainfo@boboli.es, i indica el número de la comanda i la referència i la talla de la peça de roba que no has rebut, et respondrem el més aviat possible.

Què he de fer si alguna de les peces de roba que he rebut no és de la qualitat esperada?

Posa’t en contacte amb el nostre servei d’atenció al client com més aviat millor, escriu-nos ainfo@boboli.es, i indica el número de comanda i adjunta la imatge de la peça de roba que vols reclamar. Et donarem una solució el més aviat possible.

No era a casa quan han intentat entregar la meva comanda, puc sol·licitar que ho intentin de nou un altre cop?

Envia’ns un correu ainfo@boboli.esi indica’ns el número de comanda, l’adreça d’entrega, un horari de preferència (matí o tarda) i un telèfon mòbil de contacte. Amb totes aquestes dades ens posarem en contacte amb el trasnportista per autoritzar un segon intent de l’entrega.