Les nostres botigues
Un joc de bombolles i colors que fan de l'estil de les botigues Boboli un estil amb personalitat i revolucionari.
En 1984, Boboli va obrir la seva primera botiga a Barcelona. Malgrat comercialitzar el producte amb èxit a través de les botigues multimarca, Boboli va descobrir que el seu producte necessitava un entorn i espai exclusiu que permetés als clients interactuar amb el producte i el concepte de marca.
A partir del 2000, Boboli desenvolupa una idea de botiga amb un clar concepte gràfic en tot el desenvolupament arquitectònic i en els elements del punt de venda. Els cercles sempre han estat un element diferenciador de la marca. Un joc de bombolles i colors que fan de l'estil de les botigues Boboli un estil amb personalitat i revolucionari.
50
punts de venta exclusius
20
punts de venta exclusius
90
Corners en Department Stores
Un concepte de botiga que és:
Funcional i divertit.
Mobiliari flexible i ordenat.
Màxima exposició de producte.
Atractiu, lluminós, natural.
Concepte mediterrani.
A més, traslladem el nostre concepte de botiga als Department Stores sense perdre l'essència de la nostra marca. Adaptem el nostre concepte segons les necessitats de l'espai assegurant-nos de crear espais funcionals i atractius.