Història
La història comença fa poc més de 40 anys a Barcelona. Boboli neix Boboli neix amb un concepte molt clar: Roba de punt per a tota la família.
Després d'uns anys lluny de Barcelona, el nostre pare Francisco Algás fongui Star Tèxtil, S. a. amb una vocació clarament industrial i amb la mirada posada en l'exportació. Pel seu costat, la nostra mare Teresa Ochoa fongui Boboli. Boboli neix amb un concepte molt clar: Roba de punt per a tota la família.
Els camins avancen per separat però amb moltes sinergies i en 1992 decideixen unir els seus camins. Necessitàvem una marca per al nou context industrial i Boboli necessitava la força d'una indústria darrere. És en aquest moment on realment neix Boboli tal com és avui.
A poc a poc, vam anar completant la col·lecció i l'ADN de la marca es va anar afermant. Volíem que Boboli fos una marca diferencial en el mercat i el color, els estampats i la qualitat van ser els compromisos que vam voler assumir amb ella des del principi.
L'exportació, tal com va ser en l'origen, sempre ha estat un dels puntals de l'empresa. Els camins no han estat sempre fàcils però el disseny recognoscible de Boboli no deixa indiferent a ningú. També els valors de l'empresa són un puntal per a la presa de decisions, la innovació, el respecte i l'exigència són valors arrelats a l'empresa des de la seva fundació.
Les tres germanes ens hem anat incorporant a l'empresa en diferents moments i a poc a poc hem anat assumint responsabilitats fins que en l'estiu 2014 els nostres pares van fer un pas al costat i nosaltres assumim el lideratge.
Els reptes han estat molts i en els últims anys també hem hagut de lluitar contra la incertesa.
La transformació digital, clau per a la supervivència de l'empresa, la sostenibilitat en un context on el Fast Fashion s'imposa en el mercat, la pròpia internacionalització amb totes les adaptacions que ens exigeix, han estat reptes molt exigents.
Tenim la sort d'estar molt compenetrades i entendre que era necessari envoltar-nos de gent excel·lent. Així ho hem fet.
Ara tenim un equip de 250 persones i la nostra obsessió és ser fidels als valors de marca i d'empresa i transmetre'ls a tots els equips ja que tot són necessaris per a fer de Boboli una marca de referència en el sector.
Veiem el futur amb molta il·lusió ja que tenim moltes oportunitats i ens veiem preparades per a afrontar-los.
Mónica i Arancha Algás
boboli en el temps
Descobreix la història de boboli com a marca i uneix-te a la nostra inquietud per seguir creixent, creant, investigant i descobrint el fascinant, sorprenent i infinit món dels nens i de la moda.