Compres i Pagaments

Abans de començar la teva primera compra, aquí pots informar-te sobre quines són exactament les diferents fases del procés, des que entres al web per realitzar una comanda fins que es confirma. Si estàs realitzant una comanda i et sorgeixen dubtes sempre pots consultar aquest apartat i resoldre-les.

Passos a seguir durant la compra

Pas 1: Seleccionar els productes

  • 1. Selecciona els articles que vols comprar fent clic a «Afegir al carret».
  • 2. Un cop hagis seleccionat tots els articles que vols comprar fes clic a «Confirmar» i comprova que tens els articles seleccionats. Pots afegir o treure productes de la teva cistella en qualsevol moment.
  • 3. SSI tot està correcte, fes clic a «Tramitar Comanda».

Paso 2: Identifica't

  • 1. Si encara no t'has registrat: has de completar tots els camps del formulari amb les teves dades personals i l'adreça d'enviament.
  • 2. Si ja t'has registrat: has d'identificar-te com a client de la nostra botiga introduint el teu correu i la teva contrasenya. Si ja t'has identificat en iniciar el procés de comprar, no ho hauràs de tornar a fer en aquest pas.

Paso 3: Enviament

  • 1. Selecciona el mètode d'enviament o, si ho prefereixes, indica que vols recollir la comanda en alguna de les nostres botigues.
  • 2. En cas que vulguis que t'enviem la comanda a casa: per defecte la comanda s'enviarà a l'adreça que ja has indicat en registrar-te. Tot i això, en aquest punt pots modificar-ho i afegir una nova adreça. També podràs modificar l'adreça de la factura.
  • 3. En cas que prefereixis recollir la comanda en una de les nostres botigues hauràs de seleccionar al llistat quina és la botiga que prefereixes.
  • 4. En qualsevol cas podràs indicar que la comanda és un regal, i ens pots demanar que l'emboliquem per a regal i que hi afegim el tiquet regal i inclús que hi afegim una dedicatòria.

Paso 4: Dades bancàries i confirmació

  • 1. Selecciona la forma de pagament i introdueix les dades de la teva targeta VISA o MASTERCARD, el teu compte de PayPal o el codi d'una Targeta Regal.
  • 2. Recorda que tots els pagaments es realitzen sota els màxims estàndards de seguretat.
  • 3. Un cop hagis finalitzat la teva compra rebràs un correu amb la confirmació de la teva comanda.

A més, a la secció «El meu compte» podràs veure totes les teves comandes.
També hi podràs consultar i imprimir les teves factures.

Mètodes de pagament

Els mètodes de pagament disponibles són:

  • Targeta de crèdit o dèbit VISA o MASTERCARD  ha de ser espanyola.
  • Paypal.
  • Targeta Regal.
  • Klarna
  • Amazon Pay

Comandes

Modificar la meva comanda

NO és possible fer canvis en una comanda que ja s'ha finalitzat.
NO es poden afegir articles a una comanda que ja s'ha finalitzat, ja que el pagament s'ha de realitzar mitjançant la nostra plataforma.
Dirigeix-te a l'apartat «Contacta amb nosaltres» i envia la teva consulta indicant les dades de la teva comanda al nostre Servei d'Atenció al Client. Ens posarem en contacte amb tu com més aviat possible i et comunicarem la nostra resolució.

Canviar l'adreça d'entrega

Pots canviar l'adreça d'entrega durant les primeres 24 hores després d'haver rebut la confirmació de la comanda. Per fer-ho, t'has de dirigir a l'apartat «Contacta amb nosaltres» i ens has d'enviar les següents dades:

  • 1. Número de comanda.
  • 2. Nova adreça d'entrega.
  • 3. Horari de preferència (matí o tarda).

En cas que no sigui possible fer el canvi d'adreça, ens posarem en contacte amb tu i la comanda s'entregarà a l'adreça que ens havies indicat inicialment.

Cancel·lar la meva comanda

Per motius operacionals, Boboli no accepta cancel·lacions de comandes.
Però si vols cancel·lar una comanda hauràs de procedir a realitzar-ne la devolució.
Consulta com realitzar una devolució.

La meva comanda no ha arribat i ja ha passat el termini d'entrega

Si passats els 3-6 dies laborables des de la data de compra encara no t'ha arribat la teva comanda, dirigeix-te a la pàgina de «Contacte». Ens posarem en contacte amb tu tan aviat com puguem i t'informarem sobre el seu estat.