Compres i Pagaments
Abans de començar la teva primera compra, aquí pots informar-te sobre quines són exactament les diferents fases del procés, des que entres al web per realitzar una comanda fins que es confirma. Si estàs realitzant una comanda i et sorgeixen dubtes sempre pots consultar aquest apartat i resoldre-les.
Passos a seguir durant la compra
Pas 1: Seleccionar els productes
- 1. Selecciona els articles que vols comprar fent clic a «Afegir al carret».
- 2. Un cop hagis seleccionat tots els articles que vols comprar fes clic a «Confirmar» i comprova que tens els articles seleccionats. Pots afegir o treure productes de la teva cistella en qualsevol moment.
- 3. SSI tot està correcte, fes clic a «Tramitar Comanda».
Paso 2: Identifica't
- 1. Si encara no t'has registrat: has de completar tots els camps del formulari amb les teves dades personals i l'adreça d'enviament.
- 2. Si ja t'has registrat: has d'identificar-te com a client de la nostra botiga introduint el teu correu i la teva contrasenya. Si ja t'has identificat en iniciar el procés de comprar, no ho hauràs de tornar a fer en aquest pas.
Paso 3: Enviament
- 1. Selecciona el mètode d'enviament o, si ho prefereixes, indica que vols recollir la comanda en alguna de les nostres botigues.
- 2. En cas que vulguis que t'enviem la comanda a casa: per defecte la comanda s'enviarà a l'adreça que ja has indicat en registrar-te. Tot i això, en aquest punt pots modificar-ho i afegir una nova adreça. També podràs modificar l'adreça de la factura.
- 3. En cas que prefereixis recollir la comanda en una de les nostres botigues hauràs de seleccionar al llistat quina és la botiga que prefereixes.
- 4. En qualsevol cas podràs indicar que la comanda és un regal, i ens pots demanar que l'emboliquem per a regal i que hi afegim el tiquet regal i inclús que hi afegim una dedicatòria.
Paso 4: Dades bancàries i confirmació
- 1. Selecciona la forma de pagament i introdueix les dades de la teva targeta VISA o MASTERCARD, el teu compte de PayPal o el codi d'una Targeta Regal.
- 2. Recorda que tots els pagaments es realitzen sota els màxims estàndards de seguretat.
- 3. Un cop hagis finalitzat la teva compra rebràs un correu amb la confirmació de la teva comanda.
A més, a la secció «El meu compte» podràs veure totes les teves comandes.
També hi podràs consultar i imprimir les teves factures.
Mètodes de pagament
Els mètodes de pagament disponibles són:
- Targeta de crèdit o dèbit VISA o MASTERCARD ha de ser espanyola.
- Paypal.
- Targeta Regal.
- Klarna
- Amazon Pay
Comandes
Modificar la meva comanda
NO és possible fer canvis en una comanda que ja s'ha finalitzat.
NO es poden afegir articles a una comanda que ja s'ha finalitzat, ja que el pagament s'ha de realitzar mitjançant la nostra plataforma.
Dirigeix-te a l'apartat «Contacta amb nosaltres» i envia la teva consulta indicant les dades de la teva comanda al nostre Servei d'Atenció al Client. Ens posarem en contacte amb tu com més aviat possible i et comunicarem la nostra resolució.
Canviar l'adreça d'entrega
Pots canviar l'adreça d'entrega durant les primeres 24 hores després d'haver rebut la confirmació de la comanda. Per fer-ho, t'has de dirigir a l'apartat «Contacta amb nosaltres» i ens has d'enviar les següents dades:
- 1. Número de comanda.
- 2. Nova adreça d'entrega.
- 3. Horari de preferència (matí o tarda).
En cas que no sigui possible fer el canvi d'adreça, ens posarem en contacte amb tu i la comanda s'entregarà a l'adreça que ens havies indicat inicialment.
Cancel·lar la meva comanda
Per motius operacionals, Boboli no accepta cancel·lacions de comandes.
Però si vols cancel·lar una comanda hauràs de procedir a realitzar-ne la devolució.
Consulta com realitzar una devolució.
La meva comanda no ha arribat i ja ha passat el termini d'entrega
Si passats els 3-6 dies laborables des de la data de compra encara no t'ha arribat la teva comanda, dirigeix-te a la pàgina de «Contacte». Ens posarem en contacte amb tu tan aviat com puguem i t'informarem sobre el seu estat.