La nostra comunicació

Descobrir és infinit. Descobrir és una sorpresa. És adonar-te que no ho saps tot. És una cosa que arriba per a quedar-se. És evolucionar. Són els nervis de fer alguna cosa per primera vegada. És mirar sota les pedres, bussejar, explorar, pujar-se als arbres. Descobrir és fer-ho malament per a fer-ho bé. És viatjar, aprendre i respectar. Descobrir és color. Descobrir és Boboli. Així som, i així comuniquem.

1

Tenim una missió clara en la nostra comunicació: contagiar les ganes de descobrir el món de manera respectuosa i sostenible. A partir de tots els nostres elements de comunicació volem:

  • Incentivar, motivar, generar en els nens un esperit crític.

  • Donar-los raons per a explorar, investigar i experimentar.

  • Respectar el seu entorn i les persones amb les quals conviuen.

2

Volem créixer descobrint i respectant el món junts.

Volem fomentar i incitar la curiositat natural dels nens perquè explorin, investiguin, experimentin, creïn i gaudeixin. Creiem que la curiositat ens mou a tots i fa que el món evolucioni.

3
4
5
6
7
8
9

Discover (and change) the world with Boboli és el nostre eslògan i alhora una declaració de principis. Compromesos amb la infància, volem que la nostra marca sigui altaveu de missatges educatius i informació de caràcter social i pedagògica que ens permeti descobrir el món de manera lúdica. Volem que els nens siguin nens!

Des de 2022, afegim el “change” en el nostre eslògan, com una invitació a l'acció en un món on urgeixen els canvis, compartint el protagonisme amb les nenes i nens, els veritables agents de la transformació, compromesos amb el medi ambient, amb les persones i amb els valors en la infància.